woensdag 3 december 2008

Lars, Colarcol en de vilten hoed

De hoed maakte ik twee jaar geleden tijdens een workshop van Ans Kok, maar ik heb geen hoedenhoofd. Gelukkig vond de hoed een passende plek op het hoofd van mijn oude teddybeer (Die trouwens door mijn oma is gemaakt, en precies 1 jaar jonger is dan ik. Best knap voor een teddybeer om dan nog in functie te zijn toch?) Dit weekend vond de hoed een nieuwe bestemming. Hij is namelijk heel leuk om op en af en op en af en op en af te doen. Hééél erg leuk.....

(geen hoedenhoofd?)
ik niet............. maar hij dus wel :)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een super bestemming voor zo'n mooie hoed! Hij staat overigens best mooi op jouw hoofd. Maar je ziet er met een hoed anders uit en daar schrik je dan zo van..

Anoniem zei

Wooh, Colette wat is je weblog leuk geworden, en ook nog een filmpje van Lars, dit is zo leuk!